23 Ağustos 2013 Cuma


 
yoğurt

 

0.
sütü genişçe bir kapta mayaladıktan sonra kabın kapağını kapatır üstünü de kat kat kıyafetlerle
örterdi annem. ertesi sabaha hazır olurdu yoğurt. okula giderken alır giyerdim kazağımı,
yoğurt kokardım sınıfta.

 

0.1.
sütü genişçe bir kapta mayaladıktan sonra kabın kapağını kapatır üstünü de kat kat kıyafetlerle
örterdi annem. ertesi sabaha hazır olurdu yoğurt. okula giderken alır giyerdim kazağımı.
bir gün ilk dersin sonlarına doğru, birden sütten nasıl yoğurt yapılacağını anlatmaya
başlayıverdi öğretmen.

 

0.2.
sütü genişçe bir kapta mayaladıktan sonra kabın kapağını kapatır üstünü de kat kat kıyafetlerle
örterdi annem. ertesi sabaha hazır olurdu yoğurt. okula giderken alır giyerdim kazağımı.
bir sabah sırada yanımda oturan arkadaşım öğretmenle konuşup yerini değiştirdi.

 

0.3.
sütü genişçe bir kapta mayaladıktan sonra kabın kapağını kapatır üstünü de kat kat kıyafetlerle
örterdi annem. ertesi sabaha hazır olurdu yoğurt. bir akşam sakladım kazağımı.



uygar asan
ağustos 2013




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder